Cloud Unified Communications

Η πλατφόρμα Cloud Unified Communications είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό κέντρο,
πλήρως αυτόνομο και ελεγχόμενο από τον χρήστη, εγκατεστημένο στο Cloud.

blond-woman-working-call-center-with-headphones-computer

 

Βασιζόμενο στο προϊόν Exelysis UCS, παρέχει πληθώρα υπηρεσιών όπως:

  • automated attendant,
  • call detail records,
  • call monitoring,
  • call queuing (embedded),
  • call recording,
  • call routing (DID & ANI),
  • call waiting,
  • conference,
  • database integration,
  • direct inward system access (DISA),
  • flexible extension logic,
  • interactive voice response (IVR),
  • remote call pickup,
  • three-way calling,
  • voicemail

… και πολλά ακόμα.

Η πλατφόρμα Cloud Unified Communications αποτελεί την ιδανική Λύση για εταιρίες που επιθυμούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο του τηλεφωνικού τους κέντρου στο Cloud και έχουν ανάγκη για εξειδικευμένες λειτουργίες, σε μεγάλο αριθμό χρηστών (εσωτερικά).

 


Επικοινωνηστε σήμερα με την Ομάδα μας, για να σας ενημερώσει για τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα της Λύσης Cloud Unified Communications.