Ένα Call Center είναι απαραίτητο σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, αλλά απαιτεί σημαντικές επενδύσεις σε υλικό, λογισμικό, υποδομές και τεχνικό προσωπικό.
Πλέον η ψηφιακή εποχή έχει μεταφέρει αυτές τις υποδομές στο cloud, απλοποιώντας τις επιχειρηματικές λειτουργίες.
Η μετεγκατάσταση της υποδομής στο cloud είναι μια στρατηγική κίνηση, πολλά υποσχόμενη. Ωστόσο, είναι μια σύνθετη διαδικασία που απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και εκτέλεση, με σύμμαχο έναν αξιόπιστο πάροχο, για να οδηγήσει σε οφέλη όπως η ευελιξία, η επεκτασιμότητα, η οικονομική αποδοτικότητα κ.ά..
Η συντήρηση, οι αναβαθμίσεις και η ευθύνη διαχείρισης του συστήματος είναι αρμοδιότητες του παρόχου, μειώνοντας τον φόρτο εργασίας του εσωτερικού προσωπικού IT και τα λειτουργικά έξοδα. Έτσι η επιχείρηση επικεντρώνεται στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην καλύτερη παρακολούθηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Την ανάγκη αυτή για ποιοτική και ασφαλή επικοινωνία έρχεται να καλύψει η πλατφόρμα ePhone Cloud Call Center, βασιζόμενη στο Exelysis Contact Center, μέσα από ποικιλία υπηρεσιών.
A Unified Contact Center Platform
Ένα ανοιχτό και ευέλικτο πλαίσιο επικοινωνίας,
που προσφέρει πολλά περισσότερα από ότι τα contact centers.
Εμπλουτίζει και ενοποιεί τις λειτουργίες ενός τηλεφωνικού κέντρου. Παρέχεται σε cloud ή υβριδικό μοντέλο. Ένα περιβάλλον εργασίας που επιτρέπει την εύχρηστη διαχείριση των επικοινωνιών και μπορεί, με τα προϊόντα Exelysis, να παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση, με μέγιστη προσοχή στην Ασφάλεια.
Ένα σύγχρονο πλαίσιο τηλεπικοινωνιών που παρέχει προηγμένες λειτουργίες, με δυνατότητα on-premise, cloud ή υβριδικό μοντέλο.
Μια τηλεπικοινωνιακή λύση για τον κλάδο της φιλοξενίας, που παρέχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες που χρειάζεται μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.
Μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα καταγραφής κλήσεων, που προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας στα πιο ευαίσθητα δεδομένα.
Ένα Soft Phone που ενσωματώνεται άψογα με τις λύσεις Exelysis