Cloud Call Center Platform

– ePhone Cloud Call Center Platform –
Καλύπτει την ανάγκη για ποιοτική επικοινωνία,
με βάση το προϊόν Exelysis Contact Center.

call center

 

Ένα Call Center είναι απαραίτητο σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, αλλά απαιτεί σημαντικές επενδύσεις σε υλικό, λογισμικό, υποδομές και τεχνικό προσωπικό.

Πλέον η ψηφιακή εποχή έχει μεταφέρει αυτές τις υποδομές στο cloud, απλοποιώντας τις επιχειρηματικές λειτουργίες.

Η μετεγκατάσταση της υποδομής στο cloud είναι μια στρατηγική κίνηση, πολλά υποσχόμενη. Ωστόσο, είναι μια σύνθετη διαδικασία που απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και εκτέλεση, με σύμμαχο έναν αξιόπιστο πάροχο, για να οδηγήσει σε οφέλη όπως η ευελιξία, η επεκτασιμότητα, η οικονομική αποδοτικότητα κ.ά..

Η συντήρηση, οι αναβαθμίσεις και η ευθύνη διαχείρισης του συστήματος είναι αρμοδιότητες του παρόχου, μειώνοντας τον φόρτο εργασίας του εσωτερικού προσωπικού IT και τα λειτουργικά έξοδα. Έτσι η επιχείρηση επικεντρώνεται στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην καλύτερη παρακολούθηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Την ανάγκη αυτή για ποιοτική και ασφαλή επικοινωνία έρχεται να καλύψει η πλατφόρμα ePhone Cloud Call Center, βασιζόμενη στο Exelysis Contact Center, μέσα από ποικιλία υπηρεσιών.

A Unified Contact Center Platform

Ένα ανοιχτό και ευέλικτο πλαίσιο επικοινωνίας,
που προσφέρει πολλά περισσότερα από ότι τα
contact centers.

Exelysis Unified Communications Solution

Εμπλουτίζει και ενοποιεί τις λειτουργίες ενός τηλεφωνικού κέντρου. Παρέχεται σε cloud ή υβριδικό μοντέλο. Ένα περιβάλλον εργασίας που επιτρέπει την εύχρηστη διαχείριση των επικοινωνιών και μπορεί, με τα προϊόντα Exelysis, να παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση, με μέγιστη προσοχή στην Ασφάλεια.

Exelysis Contact Center

Ένα σύγχρονο πλαίσιο τηλεπικοινωνιών που παρέχει προηγμένες λειτουργίες, με δυνατότητα on-premise, cloud ή υβριδικό μοντέλο.

Exelysis Hotel Platform

Μια τηλεπικοινωνιακή λύση για τον κλάδο της φιλοξενίας, που παρέχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες που χρειάζεται μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Exelysis Recording Platform

Μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα καταγραφής κλήσεων, που προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας στα πιο ευαίσθητα δεδομένα.

Exelysis Phone

Ένα Soft Phone που ενσωματώνεται άψογα με τις λύσεις Exelysis

Η Λύση ePhone Cloud Call Center παρέχει όλες τις δυνατότητες που απαιτούνται
από μία σύγχρονη τηλεπικοινωνιακή πλατφόρμα.
Συνοπτικά:

  • +++

    • → Modular IVR

    • → Κρυπτογράφηση

    • → Predictive dialing

    • → Απόδοση στατιστικών

    • → Σύγχρονη δρομολόγηση

    • → Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και ιστορικό

    • Εξελιγμένη δημιουργία σειράς κλήσεων και ηχογράφηση (call queuing, recording)

  • +++

    • → Chat rooms

    • Campaign management

    • Agent management, κ.ά.

    • → Μεγάλη και εύκολη επεκτασιμότητα

    • Ανεπτυγμένο και αναλυτικό logging

    • → Εύκολη διασύνδεση με οποιοδήποτε τρίτο λογισμικό (CRM, ERP, PMS, MMS, SCADA, κ.ά.)

    • → Ενσωμάτωση με οποιαδήποτε πλατφόρμα PMS (π.χ. Fidelio, Opera, Protel) – στην έκδοση Hotel

Οι πιστοποιημένοι Μηχανικοί που βρίσκονται πίσω από την πλατφόρμα ePhone, θα αναλύσουν, θα σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν οποιαδήποτε απαίτησή σας, με βάση τη μεγάλη εμπειρία τους σε υλοποιήσεις Call Center/ Contact Center Λύσεων.

Ενδεικτικά οφέλη της πλατφόρμας ePhone Cloud Call Center, με βάση το Exelysis Contact Center:

  • +++

    • 1| Ασφάλεια

    • 2 | Μειωμένο κόστος

    • 3| Βελτιωμένη επικοινωνία

    • 4| Αύξηση conversion rates

    • 5| Αυξημένη παραγωγικότητα

    • 6| Επίτευξη οικονομιών κλίμακας

    • 7| Συμμόρφωση με τους κανονισμούς

    • 8| Μειωμένος χρόνος χειρισμού κλήσεων

    • 9| Καλύτερη συνολική ικανοποίηση πελατών

    • 10| Κεντρική παρακολούθηση της απόδοσης