Γενικοί Όροι Χρήσης Υπηρεσιών ePhone

Οι παρόντες όροι χρήσης, σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική αίτηση του υπογράφοντα (εφεξής Συνδρομητής) καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις υπό τους οποίους η Microbase θα παρέχει στον Συνδρομητή, εφόσον αποδεχθεί την Αίτησή του, και έναντι του ανταλλάγματος που προβλέπει ο τιμοκατάλογος της, δικαίωμα χρήσης των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και κάθε άλλης υπηρεσίας που προσφέρει η Microbase με το διακριτικό σήμα ePhone (στο εξής Υπηρεσίες) μέσω του δικτύου της, βάσει των γενικών αδειών λειτουργίας που της έχουν εκχωρηθεί και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Οι κανόνες αυτοί αφορούν όλες τις υπηρεσίες ePhone, ενώ οι υπηρεσίες που έχουν ανάγκη από διαφοροποιήσεις ή επιπλέον κανόνες, έχουν πρόσθετους Ειδικούς Όρους Χρήσης.

ΟΡΙΣΜΟΙ

  1. Η Εταιρία νοείται η εταιρία Microbase, με έδρα την Αργυρούπολη Ιτέας 14, Τ.Κ. 16452 η οποία παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών με το διακριτικό σήμα ePhone. Ο διαδικτυακός τόπος της ePhone είναι: www.ephone.gr και το τηλεφωνικό της κέντρο: 2120005300
  2. Συνδρομητής είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συμβάλλεται με την Εταιρία και δικαιούται να χρησιμοποιεί τις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών που παρέχει η Εταιρία.
  3. Χρήστης νοείται κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί διαθέσιμη στο κοινό Υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας για προσωπικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς, χωρίς να είναι απαραίτητα Συνδρομητής Παρόχου της εν λόγω Υπηρεσίας.
  4. Δίκτυο νοείται το Δίκτυο Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, το οποίο χρησιμοποιείται, εν όλω ή κυρίως, για την παροχή διαθέσιμων στο κοινό Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών.
  5. Αίτηση Σύνδεσης Συνδρομητή νοείται Σύμβαση η οποία αποτελείται από την Αίτηση Συνδρομής, τους Γενικούς Όρους Παροχής Τηλεφωνικών Υπηρεσιών μέσω σταθερών δικτύων και τον Τιμοκατάλογο.
  6. Αριθμός Κλήσης είναι ο αριθμός το δικαίωμα χρήσης του οποίου παραχωρεί η Εταιρία στον Συνδρομητή με την αποδοχή της αίτησης σύνδεσης ή/και ο τηλεφωνικός αριθμός που θα δηλώνει στην Αίτηση Φορητότητας που θα καταθέτει ο Συνδρομητής και εφόσον αυτή γίνει δεκτή από την Εταιρία.
  7. Δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα νοούνται τα δεδομένα που αφορούν τον Συνδρομητή ή και τον Χρήστη και επεξεργάζεται η Εταιρία για την εξυπηρέτηση της συναλλακτικής τους σχέσης ή για τις περιπτώσεις που προβλέπει ο νόμος, όπως π.χ. ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, ΑΦΜ, δεδομένα χρήσης των Υπηρεσιών κ.λπ.
  8. Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα νοείται κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή (αρθ.4,παρ,2 2016/679).
  9. Δεδομένα Κίνησης νοούνται τα δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς της διαβίβασης μιας επικοινωνίας σε δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή τη χρέωσή της.
  10. Αρχείο Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα νοείται κάθε διαρθρωμένο σύνολο δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τα οποία είναι προσιτά µε γνώμονα συγκεκριμένα κριτήρια.
  11. ΦΠΑ νοείται ο φόρος προστιθέμενης αξίας, ο οποίος επιβάλλεται και περιλαμβάνεται στο συνολικό ποσό του λογαριασμού που εκδίδει η Εταιρία. Ο ΦΠΑ επιβαρύνει αποκλειστικά τον Συνδρομητή.
  12. Τέλη Συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας νοούνται τα τέλη που καταβάλλονται υπέρ του Δημοσίου και τα οποία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον Συνδρομητή.
  13. Φορητότητα Αριθμού Κλήσης νοείται η δυνατότητα κάθε Συνδρομητή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών να διατηρεί τον αριθμό κλήσης του όταν αλλάζει Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, τοποθεσία (για τους γεωγραφικούς αριθμούς) ή τύπο κλήσης (για τους µη γεωγραφικούς αριθμούς).
  14. Όνομα Χώρου νοείται μία συστοιχία αλφαριθμητικών στοιχείων, η οποία συνιστά την ταυτότητα ενός υπολογιστή στο Διαδίκτυο και επιτρέπει τη χρήση πρωτοκόλλων ή/και υπηρεσιών Διαδικτύου (ανάρτηση ιστοσελίδας, δημιουργία διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.ά.).
  15. Σύνδεση νοείται η σύνδεση με το Σύστημα και η πρόσβαση στις Υπηρεσίες.
  16. Σύστημα νοείται το σύστημα παροχής Υπηρεσιών για το οποίο υπεύθυνη είναι η Εταιρία.
  17. Τιμοκατάλογος νοείται ο κατάλογος με τις εκάστοτε ισχύουσες χρεώσεις των Υπηρεσιών ePhone που δημοσιεύονται στο δικτυακό τόπο www.ephone.gr ή άλλων υπηρεσιών ή τελών σχετικών με το Σύστημα, ο οποίος επισυνάπτεται ως παράρτημα στη Σύμβαση και θα ενημερώνεται κατά καιρούς σύμφωνα με το δικαίωμα της Εταιρίας να καθορίζει και να μεταβάλλει τις χρεώσεις αυτές.
  18. Τοπικός Βρόχος νοείται το κύκλωμα που συνδέει το τερματικό σημείο του δικτύου του Συνδρομητή με τον κύριο κατανεμητή στο Αστικό Κέντρο του ΟΤΕ.
  19. Υπηρεσίες νοούνται οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω ευρυζωνικής πρόσβασης, όπως για παράδειγμα σταθερή τηλεφωνία, φιλοξενία δικτυακού τόπου (Web Hosting), καταχώριση Ονόματος Χώρου (domain name) κ.ά. που αναφέρονται στην ιστοσελίδα www.ephone.gr ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: H υπηρεσία ePhone είναι υπηρεσία τηλεφωνίας που παρέχεται μέσω διαδικτύου και συνεπώς η χρήση και λειτουργία της εξαρτώνται από τη σύνδεση του χρήστη στο διαδίκτυο. Ανάλογα με τον εξοπλισμό του, η υπηρεσία μπορεί να μην λειτουργεί χωρίς ρεύμα.
  20. Γεωγραφικοί Αριθμοί νοούνται οι αριθμοί του Εθνικού Συστήματος Αριθμοδότησης (Ε.Σ.Α) χρησιμοποιούμενοι εντός των γεωγραφικών ορίων που ορίζει ο κάθε αριθμός με βάση το αρχικό του πρόθεμα. Δεν επιτρέπεται να γίνεται χρήση των αριθμών αυτών έξω από τη γεωγραφική περιοχή που ανήκουν.
  21. Ηλεκτρονικό πορτοφόλι νοείται ο λογαριασμός στον οποίο ο Συνδρομητής καταθέτει τα αναγκαία ποσά για τη χρήση των υπηρεσιών ePhone. Από το ηλεκτρονικό πορτοφόλι η Εταιρία θα αντλεί την αξία των παρεχομένων προς τον Συνδρομητή υπηρεσιών.
  22. Φορέας νοείται το κάθε τρίτο πρόσωπο, οργανισμός ή Αρχή που εμπλέκεται στην υλοποίηση ή/και ενεργοποίηση της φορητότητας Αριθμού Τηλεφωνίας ή/και σε όποια άλλη υπηρεσία είναι απαραίτητη για την παροχή των Υπηρεσιών.
  23. Το ePhone είναι διακριτικό εμπορικό σήμα της Microbase και υπό το σήμα αυτό παρέχεται ένας μεγάλος αριθμός καινοτόμων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που περιγράφονται αναλυτικά στο διαδικτυακό τόπο www.ephone.gr. Η τηλεφωνία ePhone παρέχεται μέσω διαδικτύου και συνεπώς για τη χρήση της είναι αναγκαία η σύνδεση του χρήστη στο διαδίκτυο.
  24. Προσωρινή Διακοπή (φραγή) νοείται η προσωρινή διακοπή της παροχής Υπηρεσιών προς τον Συνδρομητή, χωρίς όμως να χάνει τον αριθμό κλήσης που έχει δοθεί και µε δικαίωμα εκ νέου χρήσης των Υπηρεσιών αυτών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ

  1. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο αδιακρίτως έχει το δικαίωμα σύνδεσης με το δίκτυο της Εταιρίας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από τη συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης σύνδεσής του. Η Εταιρία υποχρεούται στην παροχή των υπηρεσιών σύμφωνα με τους παρόντες όρους υπό την προϋπόθεση ότι η αίτηση έχει νόμιμα υπογραφεί από τον Συνδρομητή και έχει γίνει αποδεκτή από την Εταιρία.
  2. Η Εταιρία ενημερώνει τον Συνδρομητή, πριν από την υποβολή της Αίτησης Συνδρομής, για τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις πρόσβασης και χρήσης των Υπηρεσιών, τη διάρκεια ισχύος και τους τρόπους λύσης της Σύμβασης, τις χρεώσεις, τα χαρακτηριστικά και την ποιότητα των Υπηρεσιών.
  3. Κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, η Εταιρία υποχρεούται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, να ζητήσει και ο Συνδρομητής αντίστοιχα να προσκομίσει αντίγραφο ΑΔΤ ή διαβατηρίου ή προκειμένου περί αλλοδαπών άλλου αντίστοιχου εγγράφου, εφόσον πρόκειται για φυσικό πρόσωπο ή νομιμοποιητικά έγγραφα εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο, όπως επίσης να ζητήσει λογαριασμό ΔΕΚΟ ή άλλα παρόμοια έγγραφα εφόσον πρόκειται για φυσικό πρόσωπο, ως και νομιμοποιητικά έγγραφα εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο και να χρησιμοποιήσει πληροφορίες που τηρούνται νομίμως οπουδήποτε, για την εξακρίβωση της πιστοληπτικής ικανότητας του Συνδρομητή, ή να ενεργήσει τα δέοντα για την αποτροπή ή διακρίβωση αξιόποινων πράξεων στα πλαίσια της συναλλακτικής της σχέσης με τον Συνδρομητή.
  4. Ο Συνδρομητής ευθύνεται αποκλειστικά για τη σωστή συμπλήρωση, την ακρίβεια, την ισχύ και ορθότητα των στοιχείων που υποβάλλει με την αίτηση σύνδεσης, καθώς και των ως άνω περιγραφόμενων εγγράφων που προσκομίζει ή συνυποβάλλει με αυτή και ότι η Εταιρία δεν φέρει σε καμιά περίπτωση ευθύνη ή υποχρέωση επιβεβαίωσης ή/και επαλήθευσης των δηλωθέντων από αυτόν με την ως άνω αίτηση στοιχείων του. Ο Συνδρομητής δηλώνει ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη χρήση της δηλωθείσας από αυτόν ηλεκτρονικής διεύθυνσής του, της οποίας δηλώνει ότι είναι ο αποκλειστικός Χρήστης. Η Εταιρία δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε ζημία ήθελε υποστεί ο Συνδρομητής από τυχόν πρόσβαση και χρήση τρίτων της ως άνω ηλεκτρονικής διεύθυνσής του.
  5. Με την υπογραφή της Σύμβασης, ο Συνδρομητής δίνει την συγκατάθεσή του για την συλλογή και επεξεργασία εκ μέρους της Εταιρίας των Προσωπικών Δεδομένων του για τους παραπάνω σκοπούς.
  6. Η Εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη Σύνδεση για σπουδαίο λόγο που αφορά την προστασία του Συστήματος ή τη συμμόρφωσή της με τους όρους της άδειας λειτουργίας της.
  7. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να προσκομίσει κάθε απαραίτητο δικαιολογητικό και να υπογράψει τα έγγραφα ή/και εξουσιοδοτήσεις προς την Εταιρία που απευθύνονται σε τρίτους Φορείς, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η Σύνδεση.
  8. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να ενημερώνει την Εταιρία σε περίπτωση αλλαγής των στοιχείων του ή των στοιχείων των Χρηστών.
  9. Σε περίπτωση απόρριψης αίτησης προς τρίτο Φορέα, η Εταιρία ενημερώνει τον Συνδρομητή για τους λόγους απόρριψης. O Συνδρομητής δύναται να ζητήσει επανυποβολή του αιτήματός του, έχοντας την ευθύνη των σχετικών ενεργειών άρσης των λόγων απόρριψης του αιτήματος. Ο Συνδρομητής θα πρέπει να ενημερώνει την Εταιρία για την πορεία των ενεργειών του, ώστε να προχωρήσει αυτή στις εκ μέρους της αναγκαίες ενέργειες για την άρση της απόρριψης. Σε περίπτωση που, είτε ο Συνδρομητής δεν προβαίνει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος στις απαραίτητες ενέργειες, είτε η αίτηση δεν δύναται να επανυποβληθεί, η Εταιρία δύναται, κατόπιν ενημέρωσης του Συνδρομητή, να προχωρήσει στην οριστική απόρριψη του αιτήματος.
  10. Η Εταιρία οφείλει να εκπληρώσει την παροχή της Σύμβασης ως ορίζει ο νόμος ήτοι το αργότερο εντός 30 (τριάντα) ημερών από τη διαβίβαση σ’ αυτήν της παραγγελίας του Συνδρομητή. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία αυτή ο Συνδρομητής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ / ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  1. Η Εταιρία ενημερώνει τον Συνδρομητή για την ημερομηνία ενεργοποίησης των Υπηρεσιών. Σε περίπτωση όπου η ενεργοποίηση εξαρτάται από την ολοκλήρωση ενεργειών τρίτου Φορέα, η Εταιρία δεν υπέχει καμία ευθύνη, πέραν της εμπρόθεσμης διαβίβασης των σχετικών δικαιολογητικών στο Φορέα. Ιδίως σε περίπτωση που ο Αριθμός μεταφέρεται με φορητότητα από άλλον Φορέα, η Σύνδεση άρχεται και τελεί υπό την αίρεση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαδικασίας φορητότητας.
  2. Με την επιφύλαξη των όρων 2.1, 2.2 και 3.1, η Εταιρία θα ενεργοποιεί τη Σύνδεση σε εύλογο χρόνο ο οποίος συνήθως θα αντιστοιχεί σε μια (1) εργάσιμη ημέρα.
  3. Η Εταιρία δέχεται μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και εξετάζει άμεσα τις αιτιάσεις και τα παράπονα των Συνδρομητών και επιλύει τα τυχόν προβλήματα εντός εύλογου χρόνου από τη γνωστοποίησή τους. Η πρόσβαση στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιείται μέσω κλήσεων στον αριθμό 13808 και διαδικτύου. Η Εταιρία τηρεί αρχείο των αιτημάτων των Συνδρομητών, στο οποίο εμφαίνεται και η επίλυσή τους, για χρονικό διάστημα που εκάστοτε προβλέπεται από τη νομοθεσία.
  4. Η Εταιρία λαμβάνει κάθε πρόσφορο μέτρο για να διασφαλίζεται η ασφάλεια, η ακεραιότητα και η λειτουργία του Συστήματος και εφαρμόζει πολιτικές συμμόρφωσης προς διεθνή πρότυπα (ISO 9001, 20000, 27001) όπως καθορίζονται από το σχετικό νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο.
  5. Σύμφωνα με το Ν. 2251/1994 περί «Προστασίας των καταναλωτών» όπως αυτός ισχύει εκάστοτε, και ειδικότερα τις διατάξεις περί σύναψης συμβάσεων από απόσταση (π.χ. μέσω διαδικτύου), o Χρήστης έχει τη δυνατότητα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα δυνάμει των διατάξεων του άρ. 3ε Ν. 2251/1994, δικαίωμα το οποίο ασκείται με τη συμπλήρωση και υποβολή στην Εταιρία έγγραφης δήλωσης υπαναχώρησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα σύναψής της. Προς άρση κάθε παρερμηνείας, η με καθ’ οιονδήποτε τρόπο χρήση αριθμού που έχει εκχωρηθεί δευτερογενώς από την Εταιρία στον Χρήστη ισοδυναμεί με πλήρη παροχή της υπηρεσίας και ως εκ τούτου το δικαίωμα υπαναχώρησης κατά την έννοια του προαναφερθέντος νόμου δεν εφαρμόζεται.

ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ- ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ

  1. Η Εταιρία δύναται να χορηγεί στον Συνδρομητή τηλεφωνικούς αριθμούς γεωγραφικούς ή άλλους ePhone Numbers χρησιμοποιούμενοι σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς που έχουν εκδοθεί από την Ε.Ε.Τ.Τ. (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων). Για τους εκχωρούμενους τηλεφωνικούς αριθμούς ePhone Numbers o Συνδρομητής έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του για όσο διάστημα τον χρησιμοποιεί. Η Εταιρία δεσμεύει τον τηλεφωνικό αριθμό που έχει εκχωρηθεί στον Συνδρομητή μέχρι έξι (6) μήνες από την διακοπή των υπηρεσιών του Συνδρομητή, πριν εκχωρήσει τον αριθμό αυτό εκ νέου σε άλλο χρήστη. Η παροχή υπηρεσιών με χρήση των αριθμοδοτικών σειρών που δεν έχουν ενεργοποιηθεί από το σύνολο των Παρόχων τηλεπικοινωνιακών δικτύων ή/και υπηρεσιών (π.χ. 801, 800, 825 κ.ο.κ.) εξαρτάται από την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών ενεργοποίησης από τους εν λόγω Παρόχους. Η Εταιρία θα υποβάλει εκάστοτε σχετικά αιτήματα διασύνδεσης σύμφωνα με τους όρους και τη διαδικασία που προβλέπονται στην υπ΄αρ. 506/37/09 απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. όπως εκάστοτε ισχύει. Η διευκόλυνση της φορητότητας για τη μεταφορά ePhone Number σε άλλο δίκτυο, προϋποθέτει να έχει ολοκληρώσει ο Συνδρομητής τη διαδικασία ταυτοποίησης στοιχείων όπως ορίζεται από την Εταιρία.
  2. Ο Συνδρομητής μπορεί να αιτηθεί από την Εταιρία τη μεταφορά αριθμού που του έχει εκχωρηθεί από άλλο τηλεπικοινωνιακό Πάροχο, ο Συνδρομητής παρέχει εξουσιοδότηση στην Εταιρία, ώστε να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας για λογαριασμό και επ’ ονόµατί του. Το χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι αυτό που ορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία. Τα αιτήματα φορητότητας χρεώνονται από το λογαριασμό του, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο που δημοσιεύεται στη διεύθυνση www.ephone.gr/services/telecom-services/numbering-service/. Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της φορητότητας του αριθμού, αυτός υπόκειται στους ίδιους όρους που ισχύουν για τα ePhone Numbers. Η Εταιρία ενημερώνει τον Συνδρομητή για την εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης των Υπηρεσιών μόλις ενημερωθεί σχετικά από τον αρμόδιο Φορέα. Σε περίπτωση όπου η ενεργοποίηση εξαρτάται από την ολοκλήρωση ενεργειών τρίτου Φορέα, η Εταιρία δεν υπέχει καμία ευθύνη, πέραν της εμπρόθεσμης διαβίβασης των σχετικών εγγράφων στο Φορέα. Ιδίως σε περίπτωση που ο Γεωγραφικός Αριθμός ή ο Τοπικός Βρόχος μεταφέρεται με φορητότητα από άλλον Φορέα, η Σύνδεση άρχεται και τελεί υπό την αίρεση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαδικασίας φορητότητας.
  3. Καθ’ όλη τη διάρκεια της Σύμβασης ο Συνδρομητής αποκτά δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης του Αριθμού Κλήσης που του εκχωρείται δευτερογενώς με την αποδοχή της Αίτησης, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας και της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας. Με τη λύση ή τη διακοπή της σύνδεσης για οποιαδήποτε αιτία, ο αριθμός κλήσης που εκχωρήθηκε, καθώς και κάθε άλλο με αυτόν δικαίωμα χρήσης αναμεταβιβάζεται αυτοδικαίως στην Εταιρία χωρίς να απαιτείται οιαδήποτε ανακοίνωση ή άλλη έγγραφη δήλωση/ενημέρωση από μέρους της Εταιρίας. Σ’ αυτήν την περίπτωση, η Εταιρία δικαιούται να παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης του Αριθμού Κλήσης σε οποιονδήποτε τρίτο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, χωρίς να υπέχει καμία ευθύνη έναντι του Συνδρομητή. Κατ’ εξαίρεση ο Συνδρομητής δικαιούται να διατηρήσει το δικαίωμα χρήσεως του αριθμού κλήσης στην περίπτωση της φορητότητας μη εκχωρηθέντος από την Εταιρία αριθμού σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.
  4. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τον Αριθμό Κλήσης του Συνδρομητή όταν αυτό επιβάλλεται από τη νομοθεσία για λόγους δημόσιου συμφέροντος ή για τεχνικούς λόγους ή λόγους που αφορούν τη λειτουργία του Δικτύου κατόπιν σχετικής ενημέρωσης του Συνδρομητή.
  5. Αν ο Αριθμός Κλήσης παραμείνει απενεργοποιημένος για συνεχές χρονικό διάστημα, μεγαλύτερο των τριών (3) μηνών, η Εταιρία δικαιούται να θεωρήσει ότι η παρούσα Σύμβαση έχει λυθεί και να απενεργοποιήσει τη σύνδεση.
  6. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για την ασφάλεια, την ποιότητα, τη διαθεσιμότητα και την επάρκεια δικτύων τρίτων Φορέων τα οποία χρησιμοποιούνται για την παροχή των Υπηρεσιών ή/και για την πιθανή διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης του Συνδρομητή κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης των Υπηρεσιών στο βαθμό που ορισμένες ενέργειες πραγματοποιούνται και ελέγχονται από τρίτους Φορείς.
  7. Η ανακοίνωση του κάθε Γεωγραφικού Αριθμού στον Συνδρομητή δεν συνεπάγεται μεταβίβαση οποιουδήποτε δικαιώματος επί αυτού, εκτός από όσα συμφωνούνται στους παρόντες όρους και προβλέπονται από τον νόμο. Με την επιφύλαξη του δικαιώματος φορητότητας Γεωγραφικού Αριθμού, τυχόν λύση ή καταγγελία της Σύμβασης για οποιοδήποτε λόγο, συνεπάγεται αυτοδίκαιη αναμεταβίβαση στην Εταιρία του δικαιώματος χρήσης αυτού. Η Εταιρία δικαιούται να ανακαλέσει το δικαίωμα χρήσης Γεωγραφικού Αριθμού για τεχνικούς λόγους ή για προσαρμογή προς απαιτήσεις της εκάστοτε νομοθεσίας ή κρατικών υπηρεσιών. Σε περίπτωση που κάποιος Γεωγραφικός Αριθμός που έχει εκχωρηθεί δευτερογενώς από την Εταιρία στον Συνδρομητή, παραμένει ανενεργός για συνεχές διάστημα έξι (6) μηνών, η Εταιρία δύναται να τον παραχωρήσει σε τρίτο μέρος.

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  1. Ο Συνδρομητής ευθύνεται αποκλειστικά και μόνον αυτός για τυχόν κακή ή πλημμελή χρήση της Σύνδεσης και των Υπηρεσιών καθώς και για οποιαδήποτε συνεπαγόμενη ζημία ή βλάβη προκύψει. Η κακή χρήση εκ μέρους του Συνδρομητή δίνει στην Εταιρία τα δικαιώματα που ορίζονται στα περί Διακοπής Παροχής Υπηρεσιών. Κατ’ ελάχιστον, ο Συνδρομητής υποχρεούται:
    • να μη χρησιμοποιεί και να μην επιτρέπει σε τρίτους να χρησιμοποιούν τις Υπηρεσίες για ανήθικους ή παράνομους σκοπούς,
    • να συμμορφώνεται με τις οδηγίες της Εταιρίας και να της παρέχει τις πληροφορίες που θα του ζητά,
    • να μην εκκινεί μη ζητηθείσες κλήσεις προς λίστες παραληπτών παρά τη θέλησή τους (spamming),
    • να λαμβάνει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση των Προσωπικών Δεδομένων του και του απορρήτου των επικοινωνιών του, όπως η τακτική αλλαγή των κωδικών πρόσβασης σε δίκτυα, υπηρεσίες ή εφαρμογές, η επιλογή ισχυρών κωδικών πρόσβασης, που περιλαμβάνουν γράμματα, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες και η μη αποκάλυψή τους σε τρίτους,
    • να ενημερώνει άμεσα την Εταιρία αν υποπέσει στην αντίληψή του οποιοδήποτε κενό ασφάλειας του Συστήματος που θέτει σε κίνδυνο τα Προσωπικά Δεδομένα ή το απόρρητο των επικοινωνιών του ίδιου ή άλλων Χρηστών,
    • να μην επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τυχόν κενά ασφάλειας του Συστήματος προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξει την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσει κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσει το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων.
  2. Το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός πρόσβασης (password) χορηγούνται για αυστηρά προσωπική χρήση. Σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης (password) του Συνδρομητή ή χρήσης του από τρίτον (με ή χωρίς τη συναίνεση του Συνδρομητή), ο Συνδρομητής οφείλει άμεσα να ενημερώσει εγγράφως την Εταιρία. Κατά το χρονικό διάστημα μέχρι να περιέλθει στην Εταιρία το σχετικό έγγραφο ενημέρωσης, ο Συνδρομητής ευθύνεται αποκλειστικά και μόνον αυτός για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη προκύψει σε αυτόν ή την Εταιρία.
  3. Ο Συνδρομητής δεν επιτρέπεται να κάνει μόνιμη χρήση του Γεωγραφικού Αριθμού έξω από τη γεωγραφική περιοχή για την οποία εκχωρείται ο συγκεκριμένος αριθμός.
  4. Η υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα διεκπεραίωσης κλήσεων προς αριθμούς έκτακτης ανάγκης, μεταξύ αυτών και του αριθμού 112. Λόγω της νομαδικότητας που χαρακτηρίζει την υπηρεσία ePhone VoIP (δηλαδή ο Χρήστης μπορεί να την χρησιμοποιεί περιστασιακά και εκτός της διεύθυνσης από την οποία την χρησιμοποιεί μόνιμα), προκειμένου να γίνεται σωστά η διεκπεραίωση των κλήσεων προς αριθμούς εκτάκτου ανάγκης, ο Χρήστης οφείλει να ορίζει κάθε φορά που αλλάζει θέση την περιοχή στην οποία βρίσκεται. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά εξερχόμενες κλήσεις προς τον αριθμό εκτάκτου ανάγκης 112, η Εταιρία δεν παρέχει τη δυνατότητα αποστολής για τα στοιχεία θέσης του καλούντος στην Αρμόδια Αρχή.
  5. Η διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας του εταιρικού δικτύου του Συνδρομητή (LAN) είναι αποκλειστική ευθύνη του.
  6. Η Εταιρία δύναται να τερματίσει τον κωδικό πρόσβασης (password), το λογαριασμό (ή κάποιο μέρος αυτού) ή τη χρήση των Υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή/και να διαγράψει τυχόν περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε περίπτωση παραβίασης των όρων 5.1, 5.7 όπως και σε περίπτωση μη ενεργού χρήσης του λογαριασμού για χρονική περίοδο έξι (6) μηνών.
  7. Η πρόσβαση στις Υπηρεσίες γίνεται με ευθύνη του Συνδρομητή και για προσωπική του χρήση. Η Εταιρία δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση πρόσβασης στις Υπηρεσίες από τρίτους μη εξουσιοδοτημένους.
  8. O Συνδρομητής οφείλει να προστατεύει τους ανηλίκους από πρόσβαση σε αριθμούς που απευθύνονται σε ενηλίκους.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η ποιότητα των υπηρεσιών ePhone μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος πρόσβασης στο Internet, με την ταχύτητα της σύνδεσης που διαθέτει ο Συνδρομητής και πιθανά με άλλες παραμέτρους εκτός της επιρροής του Εταιρίας. Η Εταιρία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι υπηρεσίες της να προσφέρονται στη μέγιστη ποιότητα, εντούτοις καμιά εγγύηση δεν μπορεί να δοθεί.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η Εταιρία δέχεται μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και εξετάζει άμεσα τις αιτιάσεις και τα παράπονα των Συνδρομητών και επιλύει τα τυχόν προβλήματα μη καλωδιακά εντός 4 ημερών από τη γνωστοποίησή τους. Η πρόσβαση στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιείται μέσω ατελών κλήσεων στο 13808 και μέσω διαδικτύου. Η Εταιρία τηρεί αρχείο των αιτημάτων των Συνδρομητών, στο οποίο εμφαίνεται και η επίλυσή τους, για χρονικό διάστημα που εκάστοτε προβλέπεται από τη νομοθεσία. Η Εταιρία απαντά στους Συνδρομητές σε παράπονα και καταγγελίες εντός 30 (τριάντα) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των παραπόνων/καταγγελιών.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ

Ο παρών ιστότοπος παρέχεται χωρίς περαιτέρω εγγυήσεις για τη λειτουργικότητά του και η χρήση του γίνεται αποκλειστικά με ευθύνη του χρήστη. Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτόν δεν αποτελούν πλήρη ενημέρωση ως προς τις υπηρεσίες που παρέχει η Εταιρία, ακριβείς πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί ζητήσει επικοινωνώντας με την Εταιρία.

Η Εταιρία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, αλλά δεν μπορεί  να εγγυηθεί  για την    διατήρηση της ορθότητας και της εγκυρότητας των πληροφοριών και του περιεχομένου του.

Μέχρι το σημείο που καθίσταται επιτρεπτό από το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο η Εταιρία  αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει από την έλλειψη ικανότητας χρήσης του Ιστοτόπου καθώς και από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία του ή στη διαβίβαση μέσω αυτού πληροφοριών στο διαδίκτυο. Επιπροσθέτως, δεν ευθύνεται  από τυχόν ζημία που μπορεί να επέλθει από τη χρήση του Ιστοτόπου και είναι αποτέλεσμα πράξεων τρίτων.

H Εταιρία καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες, το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες που διατίθενται μέσω της Ιστοσελίδας να διέπονται από σαφήνεια, ακρίβεια, αρτιότητα και να είναι διαρκώς επικαιροποιημένες. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, η Εταιρία  δεν εγγυάται και δεν ευθύνεται για οιανδήποτε ζημία ήθελε προκληθεί στους επισκέπτες/ χρήστες της Ιστοσελίδας ή σε τρίτους από τη χρήση αυτής, των υπηρεσιών που διατίθενται μέσω αυτής ή/και του περιεχομένου και των πληροφοριών που είναι αναρτημένες σε αυτή. Η Εταιρία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του Δικτύου της, σε καμία όμως περίπτωση δεν εγγυάται ότι η λειτουργία της Ιστοσελίδας/των servers της ή/και τρίτων ιστοσελίδων μέσω των οποίων μεταδίδεται το περιεχόμενό της θα είναι αδιάκοπες ή/και εύρυθμες, απαλλαγμένες από ιούς και παρόμοια στοιχεία. Συνεπώς, η Εταιρία  δεν φέρει καμία ευθύνη για οιανδήποτε τυχόν ζημία ήθελε προκληθεί στους επισκέπτες/χρήστες της Ιστοσελίδας ή σε τρίτους και η οποία θα σχετίζεται με τη λειτουργία των ως άνω.

Η Εταιρία λαμβάνει όλα τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσει την ασφάλεια του ιστοτόπου της και την ακεραιότητα του περιεχόμενου αυτής. Ωστόσο  δηλώνει ρητά ότι δεν αναλαμβάνει την ευθύνη στις περιπτώσεις κυβερνοεπιθέσεων ή άλλων κακόβουλων επιθέσεων ή εφόσον εντοπίσει έτερη παρά το νόμο δραστηριότητα και δικαιούται να λαμβάνει κατά την απόλυτη κρίση της οιαδήποτε μέτρα προστασίας, ελεγχόμενης πρόσβασης ή ακόμα και να διακόπτει την πρόσβαση, σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα.

ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ / ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

  1. Η Εταιρία δεσμεύεται από την ισχύουσα νομοθεσία περί απορρήτου του περιεχομένου των επικοινωνιών που πραγματοποιούνται μέσω του δικτύου της, καθώς και περί απορρήτου των πληροφοριών που απέκτησε από τον Συνδρομητή.
  2. Η Εταιρία διασφαλίζει το δικαίωμα του Συνδρομητή να διατηρεί εμπιστευτικό και απόρρητο τον χαρακτήρα των επικοινωνιών του σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.
  3. Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώνει ο Συνδρομητής κατά την εγγραφή του στο διαδικτυακό τόπο της υπηρεσίας ePhone (www.ephone.gr) είναι το επίσημο e-mail επικοινωνίας μαζί του, στο οποίο η Εταιρία θα του αποστέλλει οποιαδήποτε στοιχεία, πληροφορίες, ενημερώσεις σχετικά με τις υπηρεσίες που λαμβάνει από την Εταιρία. Ο Συνδρομητής έχει την υποχρέωση να δηλώσει τα πραγματικά του στοιχεία κατά την εγγραφή του στις υπηρεσίες ePhone. Τα στοιχεία πρόσβασης στις υπηρεσίες ePhone, είτε αυτά έχουν επιλεχθεί από τον Συνδρομητή, είτε έχουν αυτόματα δημιουργηθεί από τα συστήματα ePhone και του έχουν κοινοποιηθεί, είναι αυστηρά προσωπικά. Η Εταιρία δεν φέρει καμιά ευθύνη για τη χρήση των στοιχείων αυτών από τρίτο πρόσωπο, εξουσιοδοτημένο ή μη. Η ασφαλής τήρηση των κωδικών πρόσβασης αποτελεί αποκλειστικά προσωπική ευθύνη του Συνδρομητή. Βάσει της πολιτικής ασφαλείας της Εταιρίας, o Συνδρομητής είναι υποχρεωμένος να αλλάζει, τακτικά, τους κωδικούς πρόσβασης ακολουθώντας τους κανόνες πολυπλοκότητας κωδικών, όπως αυτές προτείνονται από την υπηρεσία.
  4. Τα Προσωπικά Δεδομένα του Συνδρομητή συλλέγει, διατηρεί σε αρχείο και επεξεργάζεται η Εταιρία με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση των Υπηρεσιών. H Εταιρία δικαιούται να διαβιβάζει τα Προσωπικά Δεδομένα στις αρμόδιες αρχές στις περιπτώσεις που προβλέπει ο νόμος (π.χ. άρση απορρήτου) καθώς και σε συνδεδεμένες και συνεργαζόμενες με αυτή επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για λόγους λειτουργικής και μηχανογραφικής εξυπηρέτησης της συναλλακτικής της σχέσης με τον Συνδρομητή, ή για στατιστικούς λόγους. Τα Προσωπικά Δεδομένα του Συνδρομητή δεν μεταβιβάζονται σε Τρίτη χώρα εκτός Ε.Ε.. Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, ο Συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα πρόσβασης στα Προσωπικά Δεδομένα του και ενημέρωσης, ή και έκφρασης αντίρρησης /ανάκλησης στην περαιτέρω επεξεργασία τους, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Εάν η χρήση των Υπηρεσιών γίνεται από περισσότερους Χρήστες, ο Συνδρομητής εγγυάται ότι οι Χρήστες είναι ενήμεροι για τη δυνατότητα του Συνδρομητή να ενημερώνεται για τα Προσωπικά Δεδομένα που αφορούν τη χρήση των Υπηρεσιών (π.χ. μέσω της ανάλυσης λογαριασμού).
  5. Οι τηλεφωνικές διαφημιστικές κλήσεις επιτρέπονται και χωρίς τη συγκατάθεση του καλούμενου, εφόσον γίνονται με ανθρώπινη παρέμβαση και όχι αυτοματοποιημένα (άρθρο 11 Ν.3471/2006). Ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα, οποτεδήποτε, να δηλώσει προς την εταιρία ότι δεν επιθυμεί να δέχεται γενικώς τέτοιες κλήσεις, η δε δήλωσή του αυτή θα καταχωρηθεί σε σχετικό κατάλογο (Μητρώο) που θα είναι διαθέσιμος σε κάθε ενδιαφερόμενο. Η ένταξη της τηλεφωνικής σύνδεσης στο Μητρώο γίνεται μέσα από την πλατφόρμα πελατών του ePhone ενώ περισσότερες πληροφορίες δίνονται στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας ePhone.
  6. Αποδέκτες των δεδομένων του Συνδρομητή είναι η Εταιρία, ο Φορέας και κάθε νομικό ή φυσικό πρόσωπο, στο οποίο η Εταιρία υποχρεούται ή δικαιούται να ανακοινώνει τα στοιχεία, βάσει συγκατάθεσης του Συνδρομητή, νόμου ή δικαστικής απόφασης ή στα πλαίσια παροχής των Υπηρεσιών.
  7. Επιπλέον, στα πλαίσια διασύνδεσης του Συστήματος με δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών τρίτων, απαιτείται η διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων και δεδομένων κίνησης (π.χ. αριθμός κλήσης, ταυτότητα Εξοπλισμού, γεωγραφική θέση του Συνδρομητή, ημερομηνία και ώρα έναρξης και λήξης της επικοινωνίας κ.τ.λ.) ακόμη και αν έχει ζητηθεί η απόκρυψη αυτών, αποκλειστικά και μόνο για την παροχή και την κοστολόγηση των Υπηρεσιών ή την είσπραξη του λογαριασμού.
  8. Σε περίπτωση πραγματοποίησης κλήσεων προς τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης η Εταιρία βάσει των ισχυουσών διατάξεων, ανακοινώνει στις αρμόδιες για τη διαχείριση των κλήσεων αυτών Αρχές, το Γεωγραφικό Αριθμό του Συνδρομητή, έστω και αν αυτός είναι μη ανακοινώσιμος. Επιπλέον δύναται να παρέχει πληροφορίες σχετικές με τη διεύθυνση εγκατάστασης της τηλεφωνικής σύνδεσης, και εφόσον ο Συνδρομητής έχει εκφράσει τη συναίνεσή του, και τα λοιπά ως άνω στοιχεία του.
  9. Σε περίπτωση λύσης της παρούσας, η Εταιρία έχει το δικαίωμα να διατηρεί τα Προσωπικά Δεδομένα του Συνδρομητή και τα στοιχεία των κλήσεων του μέχρι το τέλος της περιόδου διακράτησης που προβλέπει η νομοθεσία ή της περιόδου εντός της οποίας μπορεί να αμφισβητηθούν νομίμως οι χρεώσεις ή να επιδιωχθεί η πληρωμή τους. Π.χ. τα δεδομένα κίνησης (στοιχεία κλήσεων) του Συνδρομητή διατηρούνται για 12 (δώδεκα) μήνες από την ημερομηνία της επικοινωνίας για σκοπούς τιμολόγησης και πληρωμής εκτός και αν αμφισβητήθηκε ο λογαριασμός ή δεν εξοφλήθηκε. Στην περίπτωση αυτή η επεξεργασία επιτρέπεται μέχρι την αμετάκλητη επίλυση της διαφοράς. Έγγραφα ή ηλεκτρονικά αρχεία (συμβάσεις, αιτήσεις συνδρομητών, λοιπή αλληλογραφία), τηρούνται για όσο διάστημα βρίσκεται σε ισχύ η Σύμβαση με τον Συνδρομητή και για επιπλέον 14 (δεκατέσσερις) μήνες μετά τη λήξη της Σύμβασης. Εφόσον, μετά τη λήξη της Σύμβασης, βρίσκεται σε εκκρεμότητα αίτημα επίλυσης διαφοράς ή καταγγελία του Συνδρομητή κατά του παρόχου ενώπιον της Ε.Ε.Τ.Τ. ή άλλης δημόσιας ή δικαστικής αρχής, ο πάροχος οφείλει να διατηρεί τα ως άνω έγγραφα/αρχεία μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς.
  10. Η Εταιρία ενδέχεται να εφαρμόσει άρση του απορρήτου των επικοινωνιών του Συνδρομητή μόνον εφόσον και στο μέτρο που καλείται να εκπληρώσει υποχρέωσή του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Σε κάθε περίπτωση τα Προσωπικά σας Δεδομένα, τηρούνται όπως ορίζεται στη σχετική νομοθεσία και μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά από την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων που βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.ephone.gr.

ΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΠΛΗΡΩΜΕΣ

  1. Για τη χρήση της Υπηρεσίας, δεν απαιτούνται συμβόλαια, συνδρομητή ή πάγιο ή άλλου είδους δέσμευση. Η Εταιρία χρεώνει τον Συνδρομητή, για κάθε Υπηρεσία, σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογό της που βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.ephone.gr. Ο Φ.Π.Α. και τυχόν άλλοι φόροι ή τέλη επιβαρύνουν τον Συνδρομητή. Επίσης, τον Συνδρομητή βαρύνουν τυχόν έξοδα (λειτουργικά, δικαστικά ή άλλα) στα οποία υποβάλλεται η Εταιρία λόγω της μη εκπλήρωσης των συμβατικών υποχρεώσεων του Συνδρομητή.
  2. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, PayPal, τραπεζικής κατάθεσης. Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης, η πίστωση θα εμφανίζεται στην Εταιρία εντός 5 (πέντε) εργάσιμων ημερών.
  3. Ο Συνδρομητής ευθύνεται για την εξόφληση του λογαριασμού για τις Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτόν, ακόμα και αν οι Υπηρεσίες χρησιμοποιήθηκαν από οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο.
  4. Δεδομένου ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες ePhone είναι προπληρωτέες, ο Συνδρομητής υποχρεούται να δημιουργήσει ηλεκτρονικό πορτοφόλι μέσω του οποίου η Εταιρία θα εισπράττει την αξία των πωλουμένων υπηρεσιών της.
  5. Η Εταιρία δικαιούται να μεταβάλλει τους τιμοκαταλόγους της ενημερώνοντας τον Συνδρομητή προ ενός μηνός με γνωστοποίηση της επικείμενης αλλαγής από την ιστοσελίδα www.ephone.gr και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία, τις αποφάσεις της Ε.Ε.Τ.Τ. και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού, με κριτήρια τον πληθωρισμό και το συνολικό κόστος παροχής των Υπηρεσιών της, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται το κόστος επενδύσεων και το κόστος λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου της, εξαιρουμένων των περιπτώσεων μείωσης τιμολογίων, τιμολογίων που αφορούν διεθνείς κλήσεις, κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων σε αριθμούς κινητής τηλεφωνίας) ή στην επιβολή φόρων ή και τελών, που επιβάλλονται στην τιμολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών, υπέρ του Δημοσίου. Στον Συνδρομητή παρέχεται η δυνατότητα να αντιταχθεί σε αυτήν στη μεταβολή των τιμών και να καταγγείλει τη Σύμβαση αζημίως εντός 2 (δύο) μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής.
  6. Η Εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν μεταβολές στα λιανικά τέλη τηλεφωνικών κλήσεων προς τους αριθμούς των σειρών 806, 812, 825, 850 και 875 που ορίζονται από τον ΟΤΕ σε σχέση με αυτά που ισχύουν κατά τη χρονική στιγμή ενεργοποίησης της Υπηρεσίας. Ενδεικτικοί λόγοι μεταβολής των τελών αυτών μπορεί να είναι ο ορισμός από την Ε.Ε.Τ.Τ. νέων κανόνων που να διέπουν τη λιανική χρέωση των κλήσεων που εκκινούν από ένα δίκτυο και καταλήγουν σε αυτούς τους αριθμούς ή νέου συγκεκριμένου τέλους παρακράτησης στην εφαρμογή του οποίου είναι υπόχρεα όλα τα δίκτυα με σημαντική ισχύ.
  7. Με την αποδοχή των όρων της υπηρεσίας ePhone, ο Συνδρομητής αποδέχεται πέραν των άλλων, να του διαβιβάζονται με ηλεκτρονικά μέσα, τιμολόγια, λογαριασμοί και αποδείξεις στην δηλωθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση όπως ορίζεται από την παράγραφο 5 και 6 του άρθρου 18α του Π.Δ. 186/2002.

ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

  1. Η Εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο επιδιόρθωσης βλαβών που εμπλέκουν άλλους Φορείς. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη έχει για την ποιότητα, επάρκεια και ασφάλεια των δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών τρίτων, στα οποία αποκτά πρόσβαση ο Συνδρομητής μέσω της Σύνδεσης.
  2. H Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για την κακή ή αλόγιστη χρήση της Υπηρεσίας που κάνει ο Χρήστης ή άλλο πρόσωπο σε βάρος του Χρήστη.
  3. ΗΕταιρία θα προσφέρει τις Υπηρεσίες της χωρίς διακοπή, εκτός από τις χρονικές περιόδους συντήρησης, συνολικά 6 (έξι) ώρες το μήνα. Οι προγραμματιζόμενες διακοπές λόγω συντηρήσεων θα ανακοινώνονται εγκαίρως από την ιστοσελίδα www.ephone.gr.
  4. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του Χρήστη για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση, τυχαία, ειδική ή συνεπαγόμενη υλική ζημία ή ηθική βλάβη δύναται να προκύψει από τη χρήση της Υπηρεσίας. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του Χρήστη για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση, τυχαία, ειδική ή συνεπαγόμενη υλική ζημία ή ηθική βλάβη δύναται να προκύψει από τη οποιαδήποτε δυσλειτουργία, βλάβη, ελάττωμα, ή διακοπή της Υπηρεσίας, για τεχνικούς ή άλλους ανωτέρας βίας λόγους.
  5. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον Συνδρομητή κατά τα ανωτέρω, ή αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων, η Εταιρία υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο Συνδρομητής εντός 30 (τριάντα) ημερολογιακών ημερών.
  6. Η Εταιρία δύναται να τροποποιεί τους όρους χρήσης οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο με προηγούμενη προειδοποίηση ενός μηνός του Συνδρομητή με ανακοίνωσή του μέσω της παρούσας ιστοσελίδας. Η μη αποδοχή των νέων όρων από τον Συνδρομητή του παρέχεται το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη Σύμβασή του.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  1. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής δεν τηρεί οποιαδήποτε από τις συμβατικές του υποχρεώσεις, η Εταιρία δικαιούται να διακόψει προσωρινά ή οριστικά ή να περιορίσει την παροχή των Υπηρεσιών της, μετά τη πάροδο της προθεσμίας συμμόρφωσης που θα του έχει τάξει με σχετική ειδοποίησή της, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία. Επίσης, η Εταιρία δικαιούται να διακόψει προσωρινά ή οριστικά τις υπηρεσίες, σε περίπτωση που ο Συνδρομητής προβαίνει σε πράξη ή επιτρέπει οτιδήποτε που κατά την εύλογη κρίση της Εταιρίας μπορεί να επηρεάσει ή να θέσει σε κίνδυνο την παροχή των Υπηρεσιών. O Συνδρομητής παραμένει υπεύθυνος για όλα τα οφειλόμενα τέλη κατά την περίοδο διακοπής των Υπηρεσιών, εκτός εάν κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια η Εταιρία αποφασίσει διαφορετικά.
  2. Η Εταιρία δύναται να διακόψει προσωρινώς τη χρήση των Υπηρεσιών προς τον Συνδρομητή, λόγω μη ύπαρξης πιστωτικού υπολοίπου στον λογαριασμό που ο Συνδρομητής τηρεί στην Εταιρία για χρήση των υπηρεσιών ePhone. Ο Συνδρομητής δεν θα έχει τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας έως τη στιγμή που θα προσθέσει στο λογαριασμό του τα απαιτούμενα ποσά.
  3. Η Εταιρία δύναται να διακόψει προσωρινά τη χρήση των υπηρεσιών λόγω ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του προς την Εταιρία, μετά την πάροδο 15 (δεκαπέντε) ημερών από την κοινοποίηση σχετικής ειδοποίησης προς τον Συνδρομητή. Κατά τη διάρκεια της προσωρινής διακοπής και μέχρι την οριστική διακοπή και κατά συνέπεια τη λύση της Σύμβασης, την αποσύνδεση του Συνδρομητή από το Σύστημα και την απώλεια του Γεωγραφικού Αριθμού που του έχει εκχωρηθεί, αυτή συνεχίζει να ισχύει και να παράγει τα έννομα αποτελέσματά της όσον αφορά τις λοιπές υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών. Ο Συνδρομητής παραμένει υπεύθυνος για τα σχετικά οφειλόμενα τέλη κατά την περίοδο περιορισμού της χρήσης των Υπηρεσιών.
  4. Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός της, η Εταιρία δικαιούται να προβεί σε μονομερή οριστική διακοπή της παροχής των Υπηρεσιών προς τον Συνδρομητή άμεσα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίησή του σε περιπτώσεις απάτης. Η οριστική διακοπή συνεπάγεται επιπλέον την οριστική απώλεια του τυχόν Γεωγραφικού Αριθμού που έχει εκχωρηθεί στον Συνδρομητή, καθώς και του ενεργοποιηθέντος Τοπικού Βρόχου, εφόσον δεν τον μεταφέρει σε άλλον Πάροχο.
  5. Η Εταιρία μπορεί να διορθώσει, βελτιώσει ή/και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της και αυτό μπορεί να οδηγήσει στον περιορισμό ή ακόμα και στη διακοπή κάποιων υπηρεσιών.

ΙΣΧΥΣ / ΔΙΑΡΚΕΙΑ

  1. Η ισχύς της Σύμβασης αρχίζει από την ημερομηνία ενεργοποιήσεως των Υπηρεσιών.
  2. Η Διάρκεια της Σύμβασης είναι αορίστου χρόνου.

ΛΥΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

  1. Η ισχύς της Σύμβασης λύεται σε περίπτωση θανάτου του Συνδρομητή φυσικού προσώπου ή σε περίπτωση οριστικής λύσης του Συνδρομητή νομικού προσώπου.
  2. Η Εταιρία με την επιφύλαξη των λοιπών δικαιωμάτων της, δύναται να καταγγείλει αζημίως την παρούσα μετά από ειδοποίηση, σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω περιπτώσεις:
    • Χωρίς τήρηση προθεσμίας, σε περίπτωση που ο Συνδρομητής χρησιμοποιεί τη Σύνδεση για παράνομους σκοπούς ή μεταπώληση Υπηρεσιών ή τέλεση απάτης, ή εφόσον ο Συνδρομητής δεν συμμορφώνεται με οποιονδήποτε από τους παρόντες όρους, ή με οποιουσδήποτε άλλους όρους συμφωνίας του με την Εταιρία, ειδικότερης ή μεταγενέστερης της παρούσας. Η Εταιρία δύναται στην περίπτωση αυτή να αναζητήσει οποιεσδήποτε θετικές ή αποθετικές ζημίες έχει υποστεί από την αντισυμβατική χρήση των Υπηρεσιών αυτών.
    • Σε περίπτωση μη ενημέρωσης της Εταιρίας για αλλαγή επωνυμίας ή μετατροπή νομικής μορφής.
    • Σε περίπτωση πτώχευσης του Συνδρομητή, διάλυσης, εκκαθάρισης, θέσης του σε αναγκαστική διαχείριση ή θέσης του σε κατάσταση παύσης πληρωμών ή άλλης παρόμοιας καταστάσεως, είτε έχει υποβληθεί αίτηση είτε όχι.
    • Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής επιτρέπει ή ο ίδιος προβεί σε πράξεις που ενδέχεται να έχουν σαν αποτέλεσμα τη θέση σε κίνδυνο της παροχής Υπηρεσιών ή/και του Συστήματος.
    • Σε περίπτωση που η Σύνδεση προκαλεί τεχνικά προβλήματα λειτουργίας του Συστήματος ή δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών τρίτων.
    • Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση της Σύνδεσης αποδειχθεί τεχνικά μη δυνατή, η Εταιρία θα ενημερώσει άμεσα τον Συνδρομητή και η παρούσα Σύμβαση θα καθίσταται ανίσχυρη. Σε κάθε περίπτωση που ο Συνδρομητής δεν δύναται να βρεθεί στη διεύθυνση και στα τηλέφωνα που έχει δηλώσει, η Εταιρία θα δικαιούται να λήξει αμέσως και μονομερώς την παρούσα Σύμβαση χωρίς να έχει οποιαδήποτε ευθύνη εκ του λόγου αυτού.
  3. Ο Συνδρομητής έχει δικαίωμα να καταγγείλει τη Σύμβαση οποτεδήποτε και για οποιοδήποτε λόγο. Τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται εντός 2 (δύο) ημερών από την παραλαβή από την Εταιρία της σχετικής ειδοποιήσεως εξαιρουμένων των περιπτώσεων εύλογου αιτήματος του Συνδρομητή για διαφορετικό χρόνο αποσύνδεσης.
  4. Σε περίπτωση τροποποίησης των συμβατικών όρων μονομερώς από την Εταιρία, ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της Σύμβασης αζημίως, εντός 2 (δύο) μηνών από τη σχετική κοινοποίηση.
  5. Η επιτυχής φορητότητα του Γεωγραφικού Αριθμού όταν στην Υπηρεσία δεν αντιστοιχεί άλλος Γεωγραφικός Αριθμός ή/και μεταφορά του Τοπικού Βρόχου του Συνδρομητή, αποτελεί οποτεδήποτε σπουδαίο λόγο λύσης της παρούσας, χωρίς αυτό να επηρεάζει τις υποχρεώσεις του Συνδρομητή έναντι της Εταιρίας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Τόσο η εμπορική επωνυμία, το εμπορικό σήμα και τα λοιπά διακριτικά γνωρίσματα όσο και το σύνολο του περιεχομένου του Ιστοτόπου και των επιμέρους ιστοσελίδων αυτού, το οποίο συμπεριλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται αποκλειστικά σε κείμενα, γραφικά, φωτογραφίες, ψηφιακά φωνογραφήματα, ειδήσεις, άρθρα, πληροφορίες, δεδομένα, σχεδιαγράμματα, απεικονίσεις, λογότυπα, ονομασίες προϊόντων, τη διεπαφή (interface), την όλη παρουσίαση (look & feel), το λογισμικό, τον πηγαίο κώδικα και τον τρόπο διάρθρωσης αυτού, αποτελούν αντικείμενα αποκλειστικών δικαιωμάτων πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας της Εταιρίας μας και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού, Ενωσιακού και διεθνούς δικαίου διανοητικής (πνευματικής και βιομηχανικής) ιδιοκτησίας.

Κανένα περιεχόμενο του Ιστοτόπου αυτού επιτρέπεται να εγγραφεί, αντιγραφεί, αναπαραχθεί, μεταφραστεί, διασκευαστεί ή με άλλο τρόπο μετατραπεί, διανεμηθεί, εκμισθωθεί, εκτελεστεί δημοσίως, μεταδοθεί, παρουσιαστεί δημόσια στο κοινό ή καταστεί με άλλους τρόπους προσιτό στο κοινό χωρίς τη ρητή και έγγραφη άδεια της Εταιρίας. Επιπρόσθετα, τα όποια γραφικά, λογότυπα, εικόνες, η διεπαφή (interface) και η όλη παρουσίαση (look & feel) του Ιστοτόπου δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν σε σύνδεση με προϊόντα/ υπηρεσίες, που δεν παρέχονται από την Εταιρία, με τρόπο ώστε να προκαλείται έστω και κατ’ ελάχιστο σύγχυση του καταναλωτικού κοινού ή να προσβάλλουν τη φήμη και την εικόνα της.

ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

  1. O Συνδρομητής δε μπορεί να μεταβιβάσει ή να εκχωρήσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του που απορρέουν από την παρούσα, χωρίς την έγγραφη έγκριση της Εταιρίας. Η Εταιρία δύναται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από την παρούσα σε οποιονδήποτε τρίτο, εφόσον το κρίνει αναγκαίο για τη λειτουργία της Σύμβασης και την παροχή των Υπηρεσιών.
  2. Η εκχώρηση/ μεταβίβαση της Σύνδεσης του Συνδρομητή σε τρίτον πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση αιτήματος μεταβίβασης. Η Εταιρία δύναται να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα μεταβίβασης κατά τη διακριτική της ευχέρεια. Στην περίπτωση μεταβίβασης υφιστάμενης σύνδεσης από ένα συνδρομητή σε ένα άλλον, η οποία γίνεται αποδεκτή από την Εταιρία, εξακολουθούν να ισχύουν και για τον νέο συνδρομητή οι όροι της Σύμβασης που ίσχυαν για τον προηγούμενο συνδρομητή.
  3. Η Εταιρία δεν ευθύνεται έναντι των Συνδρομητών για αθέτηση των όρων της παρούσας ή για αδυναμία της να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, που οφείλονται σε περιπτώσεις επέλευσης οποιουδήποτε τυχαίου γεγονότος ή γεγονότος ανωτέρας βίας. Τα ακόλουθα γεγονότα αποτελούν ενδεικτικά γεγονότα ανωτέρας βίας: ο πόλεμος (είτε έχει κηρυχθεί, είτε όχι), ταραχές, πράξεις δολιοφθοράς, θεομηνίες, σεισμοί, εκρήξεις, πυρκαγιές, εμπορικοί αποκλεισμοί, απεργίες, ανταπεργίες, πράξεις Ελληνικών, Κοινοτικών ή άλλων αρχών με αποφασιστικές εξουσίες, πταίσμα οποιουδήποτε τρίτου φυσικού ή νομικού προσώπου, φυσικά εμπόδια, ατμοσφαιρικές συνθήκες.
  4. Η Εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να τροποποιεί τους παρόντες όρους, οπότε και υποχρεούται να ενημερώνει τον Συνδρομητή σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με τις τροποποιήσεις και το δικαίωμα καταγγελίας της Σύμβασης 1 (έναν) μήνα πριν από την έναρξη ισχύος τους.
  5. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να δηλώνει στην Εταιρία εγγράφως (με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή επιστολή) τυχόν μεταβολή των στοιχείων του (διεύθυνση, τηλέφωνο, νόμιμος εκπρόσωπος) ή των στοιχείων των Χρηστών όπως αναφέρονται στην Αίτηση Συνδρομής ή/και έχει κοινοποιήσει στην Εταιρία, άλλως κάθε επίδοση γίνεται εγκύρως στην δηλωθείσα επί της Αιτήσεως Συνδρομής διεύθυνση, με την επιφύλαξη της Εταιρίας να καταγγείλει άμεσα την παρούσα.
  6. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής δεν ενημερώσει την Εταιρία για μεταβολές στοιχείων του, παρέχει ρητά το δικαίωμα στην Εταιρία να διασταυρώσει τις πληροφορίες αυτές με κάθε νόμιμο τρόπο.
  7. Η Εταιρία σε οποιαδήποτε παρεχόμενη Υπηρεσία προς τον Συνδρομητή και στην επικοινωνία της με αυτόν χρησιμοποιεί την ελληνική γλώσσα.
  8. Κάθε ειδοποίηση του Συνδρομητή προς την Εταιρία είναι έγκυρη μόνο αν γίνεται εγγράφως και ενυπογράφως, συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποστέλλεται ταχυδρομικά ή άλλως με κάθε νόμιμο μέσο εφόσον μπορεί να αποδειχθεί η αποστολή και η ημερομηνία της. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εφόσον φέρουν ηλεκτρονική υπογραφή πιστοποιημένη σύμφωνα με το εφαρμοστέο νομοθετικό πλαίσιο αποτελούν έγκυρη και δεσμευτική δήλωση βουλήσεως.
  9. Ο Συνδρομητής έχει υποχρέωση να δηλώσει τα πραγματικά του στοιχεία κατά την εγγραφή του στις υπηρεσίες ePhone. Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δηλώνει κατά την εγγραφή του στην Εταιρία είναι το επίσημο email επικοινωνίας μαζί του, στο οποίο η Εταιρία θα του αποστέλλει οποιαδήποτε στοιχεία, πληροφορίες, ενημερώσεις σχετικά με τις υπηρεσίες που λαμβάνει από την Εταιρία.
  10. Η Εταιρία δεν φέρει κανενός είδους ευθύνη για τις πρακτικές και τους όρους προστασίας δεδομένων ή το περιεχόμενο δικτυακών τόπων με τους οποίους ο ιστότοπος της υπηρεσίας ePhone ενδέχεται να συνδέσει.
  11. Οι τίτλοι των παρόντων άρθρων έχουν απλά καθοδηγητικό χαρακτήρα και δεν επηρεάζουν την ερμηνεία του περιεχομένου της Σύμβασης.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Η Εταιρία δεν ευθύνεται έναντι του Συνδρομητή για τυχόν μη εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων σε περιπτώσεις επέλευσης οποιουδήποτε γεγονότος ανωτέρας βίας (όπως ενδεικτικά ο πόλεμος- είτε έχει κηρυχθεί είτε όχι – ταραχές, πράξεις δολιοφθοράς, τρομοκρατικές ενέργειες, θεομηνίες, σεισμοί, εκρήξεις, πυρκαγιές, εμπορικοί αποκλεισμοί, απεργίες ανταπεργίες, πράξεις Ελληνικών, Κοινοτικών ή άλλων αρχών, φυσικά εμπόδια, ατμοσφαιρικές συνθήκες), ή άλλων περιστατικών εκτός του πεδίου ελέγχου της, καθώς επίσης και για τη λειτουργία και διασύνδεση άλλων εθνικών ή ξένων δικτύων και τις εν γένει ενέργειες των φορέων τους.

ΕΚΧΩΡΗΣΗ

Τα δικαιώματα που απορρέουν από την παρούσα Σύμβαση εκχωρούνται μόνο μετά από έγγραφη συναίνεση της Εταιρίας και υπό την προϋπόθεση ότι ο Συνδρομητής έχει εξοφλήσει πλήρως τις μέχρι τότε οφειλές του προς την Εταιρία. Στην περίπτωση αυτή, η παρούσα Σύμβαση λύεται και υπογράφεται νέα με τον εκδοχέα. Ο Συνδρομητής και ο εκδοχέας ευθύνονται εις ολόκληρον για τυχόν οικονομικές απαιτήσεις της Εταιρίας για υπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί πριν από την ημερομηνία εκχώρησης και δεν έχουν τιμολογηθεί μέχρι την ημερομηνία αυτή για οποιονδήποτε λόγο. H Εταιρία δύναται να εκχωρεί τα δικαιώματα που απορρέουν από την παρούσα Σύμβαση ή και μεμονωμένες απαιτήσεις που προκύπτουν από αυτήν.

ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

  1. Η παρούσα Σύμβαση είναι η πλήρης και μόνη συμφωνία μεταξύ της Εταιρίας και του Συνδρομητή και υπερισχύει κάθε άλλης προηγούμενης γραπτής ή προφορικής συμφωνίας ή επικοινωνίας με την Εταιρία.
  2. Η εκ μέρους της Εταιρίας μη άσκηση ή μερική άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματός της που απορρέει από την παρούσα Σύμβαση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί παραίτηση από το δικαίωμα αυτό, ούτε αποκλείει την άσκησή του στο μέλλον.
  3. Τυχόν ακυρότητα κάποιου από τους παρόντες όρους δεν επιφέρει ακυρότητα άλλων όρων ή της Σύμβασης. Οι υπόλοιποι όροι παραμένουν σε ισχύ και αναπτύσσουν πλήρως τα έννομα αποτελέσματά τους.

ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Η παρούσα διέπεται από την Ελληνική Νομοθεσία. Οποιαδήποτε διαφορά θα ανακύπτει μεταξύ της Εταιρίας και του Συνδρομητή, εφόσον δεν επιλύεται με φιλικό διακανονισμό, ή με διαδικασία εξώδικης επίλυσης διαφοράς μέσω διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr) ή/και άλλου φορέα σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα διαδικασία, θα επιλύεται από τα κατά νόμον αρμόδια Δικαστήρια. Δεδομένου ότι η Σύμβαση έχει συναφθεί μέσω διαδικτύου, ο Συνδρομητής μπορεί να υποβάλει την τυχόν διαφορά του, σε διαδικασία επίλυσης μέσω της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) που εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show).

ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

Η Εταιρία παρέχει στον Συνδρομητή λογαριασμό µε το ελάχιστο επίπεδο αναλυτικής χρέωσης όπως εκάστοτε ορίζεται. Ο Συνδρομητής δικαιούται οποτεδήποτε να ζητήσει εγγράφως την µη παροχή αναλυτικής κίνησης ή την απόκρυψη των τελευταίων ψηφίων των κληθέντων αριθμών.