ePhone UCS by Exelysis

Η πλατφόρμα ePhone σε συνεργασία με τα προϊόντα Exelysis,
παρέχει στους πελάτες της Hybrid τηλεπικοινωνιακές Λύσεις.

Handsome call center operator in eyeglasses looking at camera

 

Οι Λύσεις Cloud υποδομών αποτελούν την εξέλιξη των επικοινωνιών και κερδίζουν ταχύτατα την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών.

Η πλατφόρμα ePhone σε συνεργασία με τα προϊόντα Exelysis, παρέχει στους πελάτες της απόλυτα σφαλείς Hybrid τηλεπικοινωνιακές Λύσεις.

Το ePhone Unified Communication Solutions (UCS) by Exelysis αποτελεί μια φυσική, hardware Λύση, η οποία εγκαθίσταται στον χώρο της επιχείρησής σας και αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των υπηρεσιών Cloud και On Premise. Ως καθαρό IP PBX, το ePhone UCS εξυπηρετεί τοπικά τις ανάγκες εσωτερικών τηλεφώνων, παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με γραμμές TDM (ISDN BRI, ISDN PRI) και GSM, ενώ παράλληλα διαθέτει διασύνδεση με την πλατφόρμα ePhone, παρέχοντας όλες τις υπηρεσίες ePhone τοπικά στο ePhone UCS.

Επιπλέον, το ePhone UCS μπορεί να αποτελέσει την τηλεπικοινωνιακή πύλη της υπηρεσίας Cloud Call Center Platform, επιτρέποντας έτσι την παροχή υπηρεσιών Call Center, αλλά και τη δυνατότητα διασύνδεσής του με τρίτες εφαρμογές όπως CRM, ERP, PMS κ.ά.

Τα προϊόντα που παρέχει η πλατφόρμα ePhone είναι τα ακόλουθα:

  1. ePhone UCS Standard για χρήση έως 250 εσωτερικών και 240 ταυτόχρονων κλήσεων,
  2. ePhone UCS Express για χρήση έως 60 εσωτερικών και 30 ταυτόχρονων κλήσεων,
  3. ePhone UCS Enterprise για απεριόριστα εσωτερικά και ταυτόχρονες κλήσεις.

 

Ενδεικτικά χαρακτηριστικά:

  • automated attendant,
  • call detail records, monitoring, queuing, recording, routing, waiting,
  • conference,
  • database integration,
  • direct inward system access (DISA),
  • flexible extension logic,
  • interactive voice response (IVR),
  • remote call pickup,
  • three-way calling,
  • voicemail

… και πολλά ακόμα.