Η υψηλή διαθεσιμότητα, η δυνατότητα παραγωγής πολλαπλών ταυτόχρονων κλήσεων, η δυνατότητα παραγωγής κλήσεων σε υψηλούς ρυθμούς, καθώς και οι ειδικές τιμές τερματισμού, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της Λύσης ePhone για Call Centers.
Επιπλέον, η τεχνολογία που διαθέτει, παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης εκκαθάρισης φασμάτων χωρίς περιορισμό στον αριθμό των ταυτόχρονων καναλιών, μεγιστοποιώντας την απόδοση και βελτιώνοντας τους χρόνους απασχόλησης των Agents.
Η υπηρεσία Cloud Call Center Platform, βασισμένη στα προϊόντα Exelysis, αποτελεί μια ολοκληρωμένη Λύση Call Center, η οποία μπορεί να υποστηρίξει από έναν έως εκατοντάδες Agents. Η υπηρεσία Cloud Call Center Platform διαθέτει Dialers όλων των τύπων (Power, Predictive, Preview/Progressive, Broadcast), ενώ μπορεί να παρέχει και υπηρεσίες εισερχομένων κλήσεων με IVR και Voice Portals με αναγνώριση και σύνθεση φωνής (ASR/TTS) και κατανόηση φυσικού λόγου.