Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γίνεται σε τέσσερα (4) απλά βήματα:


ΒΗΜΑ Α.  Συμπληρώνετε  την online αίτηση εγγραφής στο ePhone.

ΒΗΜΑ Β.  Μετά την αποστολή της αίτησης εγγραφής θα λάβετε ένα email που θα περιέχει ένα link για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας. Πατώντας το link, ο λογαριασμός σας ενεργοποιείται και ενημερώνεστε για τα στοιχεία πρόσβασης στο λογαριασμό σας (account number, web login, password) και για τις ρυθμίσεις που πρέπει να κάνετε στο IP Phone σας για τη σύνδεσή του με το ePhone.

BHMA Γ. Κάντε login στο λογαριασμό σας από την φόρμα εισόδου του ePhone, και αγοράσετε χρόνο ομιλίας, ενημερωθείτε για την κίνηση του λογαριασμού σας, δείτε ανάλυση των κλήσεών σας, ή αλλάξετε το password σας. Για να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε κλήσεις, θα πρέπει να καταθέσετε στον λογαριασμό σας ένα αρχικό ποσό, κάνοντας click στην επιλογή paypal ή να κάνετε μια κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του ePhone.

BHMA Δ. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης των υπηρεσιών ePhone θα πρέπει πρώτα να ταυτοποιήσετε τα στοιχεία σας (αποστέλλοντας στο support@ephone.gr τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα) ώστε στην συνέχεια να σας δοθεί ο νέος τηλεφωνικός αριθμός ePhone είτε να αιτηθείτε φορητότητα του τηλεφωνικού σας αριθμού μέσω της διαδικασίας φορητότητας αριθμού από άλλο ελληνικό τηλεπικοινωνιακό πάροχο.